چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی می توانید دیالیز

جمعه 6 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی می توانید دیالیز

 

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیوی می توانید دیالیز

دیالیز یک جایگزین برای افراد مبتلا به ESRD.If بیماران می توانند به آن تنظیم است، این بیماران می توانند life.However بهتر زندگی می کنند، دیالیز می تواند زندگی بیماران تغییر lot.They زمان آزاد کمتری داشته و باید به محدود machine.How سرد به بهبود عملکرد کلیه به خلاص شدن از شر دیالیز؟

دیالیز عملیاتی است که به طور مصنوعی برداشت مواد زائد از بدن زمانی که کلیه ها قادر به انجام so.However است، آن را تنها می تواند بیش از فقط 10٪ از عملکرد خوب kidney.Due به عوارض جانبی دیالیز، بیماران معمولا تجربه عوارض بسیاری از جمله به عنوان سردرد، عفونت، خستگی، etc.The متوسط ​​امید به زندگی مردم در دیالیز تنها 5 years.When است عوارض جانبی سنگین تر بودن از مزایای آن، آن را بدون اهمیت در بهبود کیفیت زندگی بیماران داشته باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد عوارض جانبی دیالیز یاد بگیرند.

به طور کلی، زمانی که عملکرد کلیوی را کاهش می دهد کمتر از 15٪ نرمال، دیالیز خواهد بود دیگر کلمه initiated.In، 15 درصد عملکرد کلیه به اندازه کافی به این بیماران را رایگان از دیالیز است.

برای افراد مبتلا به ESRD در دیالیز، به عنوان کلیه ها به شدت دچار اختلال شده، غیر ممکن است به عقب damage.However کلیه خود است، اگر عملکرد کلیه خود را می تواند بیش از 15٪ نرمال بهبود یافته است، آنها قادر خواهند بود به دیالیز.

با این حال، هیچ یک راه حل برای کمک به حفظ ساختار کلیه اختلال در غرب medicine.After تجربه سال های بسیاری، nephrologists پیدا کردن پاسخ در طب چینی و ایجاد یک نام تجاری جدید برای درمان ESRD به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی وجود دارد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است درمان بر اساس medicine.It گیاهی چینی سنتی درمان خارجی است که در آن مواد تشکیل دهنده دارو را می توان به ضایعات کلیوی از طریق پوست به طور مستقیم کلیه منطقه نفوذ است. در این روش درمانی می تواند به سرعت در حال از طب سنتی کار می کنند.

داروهای میکرو چینی تونیک بافت کلیوی هستند و می توانند به خود بازسازی structure.Thus اختلال کلیوی را تحریک، آن می تواند در بهبود عملکرد کلیه شود. در این راه، بیماران قادر خواهند بود به دیالیز.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.